Przeczytaj uważnie instrukcje przed rozpoczęciem użytkowania zegarka.
Zegarek może wysyłać wiadomości SMS oraz przesyłać dane. Ich koszt jest zależny od operatora karty SIM zainstalowanej w zegarku.
Do właściwego działania zegarka z lokalizacją niezbędne są:
- zasięg sieci komórkowej (możliwość wysyłania danych)
- zasięg sieci GPS (do określenia precyzyjnej lokalizacji)
Zanim rozpoczniesz użytkowanie:
- Sprawdź czy masz zegarek oraz wszystkie akcesoria dostępne w naszym sklepie https://gdziemojedziecko.pl/sklep
- Wybierz kartę SIM operator GSM (GSM 850/900/1800/1900)
- Zarejestruj kartę u operatora
- Karta sim musi obsługiwać transmisja GPRS oraz identyfikacje numeru. Karta sim nie może żądać wpisania kodu PIN
(Uwaga: Przed włożenie karty SIM należy wyłączyć urządzenie)
Kontrolę pozycji zegarka sprawdza się przy pomocy aplikacji
SeTracker3
Android
- Zainstaluj aplikację na telefonie (Android) którą pobierz w SKLEPIE PLAY
iOS
- Zainstaluj aplikację ze sklepu AppStore
Funkcje:
- Kontrola przez aplikacje na telefonie oraz stronę www
- Monitoring i lokalizacja w czasie rzeczywistym
- Pedometr i monitoring snu
- Przyciski alarmowe
- Zabezpieczenie przed zgubieniem
- Elektroniczne ogrodzenie
- Alarm o niskim poziomie baterii
- Alarm zdjęcia zegarka
- Zdalne wyłączenie
- Nagrywanie wiadomości wysyłanie wiadomości tekstowych
UWAGA:
Należy pamiętać, że z chwilą zalogowania zegarka do stworzonego w aplikacji konta, nie będzie go można przypisać do innego konta.
Tworzenie konta w aplikacji należy wykonać z rozwagą i koniecznie zapamiętać login i hasło.
Opis przycisków:
Ważne: Przyciski (1,2,SOS)alarmowe muszą być zaprogramowane zanim będzie można dzwonić na zaprogramowane numery. Dzwonimy poprzez długie przyciśnięcie przycisku.
Opis ekranu
Zanim włączysz zegarek umieść kartę SIM pod kopertą zegarka odkręcając delikatnie 4 wkręty pokazane na poniższym zdjęciu. Na kopercie masz także numer który jest niezbędny do dodania go w aplikacji.
Uwaga:
Przedstawione w niniejszej instrukcji funkcje mogą ulec zmianie bez wcześniejszego poinformowania i nie muszą być dostępne w urządzeniu lub aplikacji.
Zależne jest to od wersji oprogramowania w zegarku, oraz wersji aplikacji.
Oryginalne zegarki z lokalizacją wraz z polskim serwisem znajdziesz w naszym sklepie WEJDŹ DO SKLEPU
POBIERZ BEZPŁATNIE INSTRUKCJĘ OBSŁUGI
Odpowiedz na pojawiające się pytania oraz pomoc techniczna na www.forum.wandex.pl
BH-Wandex
01-402 Warszawa
ul E. Ciołka 8 / 210
tel 22 5814499